Winkeltas
Menu
Verfijn uw selectie

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe vind ik het adres van een Jola winkel bij mij in de buurt?

    Adresgegevens van onze winkels vind je via ‘winkels’ (bovenin de website). Typ jouw postcode in en de website zoekt de gegevens van de voor jou dichtstbijzijnde winkel.

  • Wat zijn de openingstijden van Jola Mode?
    De openingstijden van onze winkels zijn niet overal hetzelfde. Klik voor de openingstijden op ‘winkels’ (bovenin de website), hier kun je de openingstijden van al onze filialen vinden. Mocht je nog twijfelen, bel dan de winkel.
  • Ik heb een klacht!
    Wij hopen natuurlijk dat onze artikelen naar wens zijn. Mocht dit niet zo zijn en heb je een klacht over een artikel dan adviseren we je ermee naar de winkel te gaan. Onze verkoopmedewerkers kunnen je het snelste helpen. Mocht dit niet naar je wens verlopen, dan kun je via het contactformulier op de website contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen je dan binnen 14 dagen te helpen met je klacht.
  • Waarom moet ik me registreren als klant op www.jolamode.nl
    Wij willen jouw reservering goed afhandelen, daarom is het nodig om je persoonlijke gegevens achter te laten. Het achterlaten van je gegevens is ook ontzettend handig voor jezelf, je hoeft namelijk de volgende keer dat je een reservering plaatst niet al je gegevens weer opnieuw in te vullen, want die zijn inmiddels al bekend bij ons. Hoe meer gegevens je invult, hoe beter we je van dienst kunnen zijn.
  • Hoe registreer ik me op www.jolamode.nl?
    Bovenin de website vind je een kopje ‘registreren’ als je daar op klikt kun je jezelf eenvoudig registreren door een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. We adviseren om je e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken, dit is gemakkelijker om te onthouden. Het is verstandig je wachtwoord uit minimaal 6 tekens te laten bestaan.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kunnen jullie mij helpen?

     Als je je wachtwoord vergeten bent klik dan op: 'wachtwoord vergeten', je krijgt dan een e-mail toegestuurd met daarin een link. Via deze link kun je je wachtwoord opnieuw instellen.

  • Hoe verander ik mijn gegevens, zoals mijn wachtwoord of adres?
    Als je een profiel aangemaakt hebt op www.jolamode.nl kun je onder het kopje 'mijn gegevens' inloggen. Onder het kopje 'profiel veranderen' kun je je gegevens aanpassen.

Artikelen

  • Hebben jullie de maat die ik wil nog op voorraad?
    De voorraad op de website is gekoppeld aan de échte voorraad in ons magazijn, dus wanneer jouw maat niet meer beschikbaar is op de website betekent dit dat deze momenteel niet meer te reserveren is. Het kan echter zijn dat het artikel weer beschikbaar komt, bijvoorbeeld door een geannuleerde bestelling. In de winkel kunnen ze je hier ook goed bij helpen.
    Het kan voorkomen dat het artikel dat je wilt reserveren niet in de door jouw gekozen winkel hangt. Wij zorgen ervoor dat het artikel er zo snel mogelijk komt. Je krijgt een telefoontje van een van de verkoopmedewerksters als de kleding klaar hangt.
  • Hoe kan ik een artikel reserveren?

    Reserveren is eigenlijk heel simpel. Via de verschillende (filter)knoppen op de website kom je op de artikelpagina’s terecht. Door op ‘reserveren’ te klikken wordt jouw product in het Jola winkeltasje geplaatst. Ben je klaar om je reservering af te ronden, dan klik je rechtsboven op het winkeltasje. Je krijgt nu een overzicht van de artikelen die je hebt geselecteerd. Door op ‘Naar winkelmandje’ te klikken kun je verder gaan met het reserveringproces. Dit proces bestaat uit de volgende vier stappen:

    1) Winkelwagen
    Hier zie je een overzicht van de artikelen die je wilt reserveren. Is dit juist klik dan op ‘ga verder’.

    2) Jouw gegevens:
    Hier kun je inloggen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Heb je nog geen Jola profiel aangemaakt dan kan je hier ook een nieuw profiel aanmaken. Zodra je ingelogd bent selecteer je de winkel waar je jouw reservering wilt ophalen. Klik daarna op ‘jouw reservering'

    3) Jouw bestelling:
    Je krijgt nu een overzicht te zien van de reservering. Is dit akkoord klik dan op ‘reserveren’

    4) Reserveren:
    De reservering is nu definitief en bij ons binnengekomen, hartelijk dank daarvoor!

  • Ik wilde mijn bestelling afronden, maar een artikel is opeens niet meer leverbaar?
    Het spijt ons dat het niet is gelukt om je reservering volledig af te ronden. De voorraad van onze artikelen is 'live' en gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in ons magazijn. Wanneer je een artikel in je winkelmandje plaatst, betekent dit niet dat het voor je is gereserveerd. Totdat je het reserveringsproces hebt afgerond, is het dus mogelijk dat iemand anders het artikel reserveert, zelfs als het nog in jouw winkelmandje is. Is dat het geval, dan krijg je tijdens het reservereneen melding dat het artikel niet langer voorradig is.
  • Is mijn reservering goed doorgekomen?
    Wanneer je het reserveringsproces volledig hebt doorlopen, wordt er automatisch een bevestiging van de reservering per mail naar je verzonden. Je kunt er dan vanuit gaan dat je reservering bekend is in de door jou uitgekozen winkel.
  • Mijn reservering annuleren
    Wil je je reservering annuleren? Bel dan de winkel waar je jouw reservering hebt geplaatst. Het telefoonnummer en de openingstijden van de winkels vind je via ‘winkels’ (bovenin de website). Dan regelen we het voor je.

Ophalen van mijn reservering

  • Wanneer kan ik mijn reservering komen ophalen?

    Je wordt gebeld door één van onze verkoopsters als je reservering klaar hangt. Als het artikel aanwezig is in de winkel waar u het op wilt halen word je binnen 1 à 2 werkdagen gebeld. Mocht het artikel niet in de door jou gekozen winkel op voorraad zijn dan zorgen wij ervoor dat het er zo snel mogelijk naartoe wordt gebracht. Dit kan tot 1,5 week duren.

  • Ben ik verplicht mijn reservering te kopen?
    Natuurlijk ben je niet verplicht je reservering te kopen. Misschien past het niet of vind je het artikel toch niet zo leuk als je had gedacht. Wij vinden dat geen enkel probleem.

Betalen

  • Moet ik vooraf op de website betalen?
    Voor het reserveren van artikelen hoef je niets te betalen. Wij zorgen er geheel gratis voor dat jouw gereserveerde artikelen in de winkel hangen waar jij dat wilt. Betalen doe je pas als je de artikelen in de winkel komt ophalen.

Kortingsbonnen

Privacy

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    De gevraagde persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand Jola Mode en worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de reservering. Als je het leuk vind sturen we je onze nieuwsbrieven toe, zo blijf je helemaal op de hoogte. Je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt. Het is geen enkel probleem om je gegevens tussentijds te wijzigen.

Overig

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.